20kg

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Kläder jag vill använda då jag är ''smal''

Av Linda - 18 augusti 2013 19:04

Hej på er!

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg med sånna kläder jag inte kan använda nu,

eller ja det klart att jag kan men vill inte för att magen putar ut alldeles för mycket osv.

Sen så (jag iallafall) motiveras man ju, och det blir ännu roligare att träna då man vet

att om man fortsätter träna så kommer man kunna använda dom kläderna.



 

Klänningen. Så typiskt att min mage blir helt uppsväld, så för tillfället

kan jag bara ha på mig klänningar som är pösiga.. men det ska det fan bli ändring på!


 

Jeansen. Sitter jätteobekvämt så har ofta på mig stretch-jeans & legins och liknande, men jag vill ju kunna använda ett par jeans som är bekväma och ändå sitter snyggt!

 

Tröjor med öppen rygg. Tycker dom är såå snygga..

men då syns mina fettvalkar vilket inte är lika snyggt.


Hoppas att ni gillade inlägget, ska göra ett inlägg med mina mål & hur det ser ut just nu med vikt
& mått och sådär.. men det blir nog imorgon.

Kram Hanna. <3









  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 25 september 2013 18:49


    Idag står corebar på schemat, 30 minuter gör verkligen så att mina armar brinner då jag är klar, men corebar är så jävla roligt samtidigt och gissa hur stolt jag är efter ett avklarat pass? Och jag har faktiskt inte fuskat någonting denn...

Av Linda - 25 september 2013 18:29

Hej! Jag har ju inte gjort något inlägg på ett väldigt långt tag nu, men det har och göra med att jag har varit så slarvig & inte tränat eller någonting och vikten står fortfarande på 78 kg, men fan nu ska de bli ändring asså!   Tänkte iallaf...

Av Linda - 20 augusti 2013 21:43

Hej på er!   Tänkte nu skriva ett inlägg med mina mål & vad jag vill uppnå osv.   Mina mått idag: Midja: 92cm Höft: 105 cm Rumpa: 109 cm   Mitt bmi idag: 25   Min vikt idag: 78 kg   Min längd: 165 cm   Mina mål: ...

Av Linda - 17 augusti 2013 03:17


Hej och välkommen! :)   Jag som driver denna blogg heter Hanna & är 20 (snart 21) år gammal. Jag har valt att göra denna bloggen för att jag  vill bli av med 20 kg och komma igång med att träna & äta bättre. Idag väger jag 78 kg, och som...

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Hanna & är 20 (snart 21) år gammal.
I denna bloggen kommer jag och skriva om hur jag förmodligen lyckas gå ner 20 kg.
Samt försöka motivera & insperera alla andra därute.

Kram Hanna. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards