20kg

Alla inlägg under september 2013

Av Linda - 25 september 2013 18:49

 


Idag står corebar på schemat, 30 minuter gör verkligen så att mina armar brinner då jag

är klar, men corebar är så jävla roligt samtidigt och gissa hur stolt jag är efter ett avklarat pass?

Och jag har faktiskt inte fuskat någonting denna veckan, körde 55 min spinning iförrgår och

igår var jag ute och sprang i hela 30 minuter!


Så nu finns det verkligen ingen anledning att ge upp, då jag har kommit igång både med

träning + hälsosam kost.


Let's go bitches, jag vill vara smal inte tjock.


Kram Hanna <3

Av Linda - 25 september 2013 18:29

Hej! Jag har ju inte gjort något inlägg på ett väldigt långt tag nu,

men det har och göra med att jag har varit så slarvig & inte tränat eller någonting och

vikten står fortfarande på 78 kg, men fan nu ska de bli ändring asså!


Tänkte iallafall göra ett inlägg med vad jag har ätit idag:

Frukost: 2 mackor med smör & kalkon

Lunch: Vegetarisk lasagne + ärtor

Mellanmål: Havregrynsgröt med en skvätt mjölk till, kanel och äpple

Mellanmål 2: Satsumas

Middag: Spenat, makrill + en knäckemacka med smör


Blev kanske inte den nyttigaste dagen, men jag har tagit lite mindre portioner än vanligt iallafall.

och ätit mer sallad + att jag har druckit ett glas vatten efter och innan jag ätit så jag 

har känt mig lite mer mätt.

Duktigt utav mig, har heller inte käkat något godis eller liknande på 2 dagar.

Det är iallafall en bra början, men ska försöka minska lite på kolhydraterna som är mitt största

problem och antagligen leder till att jag är sötsugen så ofta.


Jag tänkte faktiskt skippa dom här delmålen jag la upp i förra inlägget, och istället

bara köra på och hoppas på förändringar!

Jag lägger upp mitt träningschema i ett inlägg efter detta så får ni se mina

nya träningsrutiner! 


Lite motivation & inspiration kan aldrig skada:

         


Kram Hanna <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Hanna & är 20 (snart 21) år gammal.
I denna bloggen kommer jag och skriva om hur jag förmodligen lyckas gå ner 20 kg.
Samt försöka motivera & insperera alla andra därute.

Kram Hanna. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards